Pomysł na biznes
Dlaczego jednym prowadzenie własnego biznesu się udaje, a innym nie? Co może zaważyć na planowanym sukcesie? Jak pozwolić sobie pomóc? Odpowiedzi poszukać można podczas Międzynarodowych Targów Systemów (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Dlaczego jednym prowadzenie własnego biznesu się udaje, a innym nie? Co może zaważyć na planowanym sukcesie? Jak pozwolić sobie pomóc? Odpowiedzi poszukać można podczas Międzynarodowych Targów Systemów (...) >>>
Czytaj więcejPromocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcejMagdalena Trusińska: O badaniach marketingowych mówiłyśmy już dużo. Czy są zagadnienia, jakie MSP powinni jeszcze wiedzieć, jeśli planują wykonanie analiz rynkowych? Katarzyna Pydych: Sporo kłopotu nastręcza (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej firm eksperymentuje z nowymi technologiami upatrując w tym możliwości umocnienia swojej pozycji na rynku. Innowacje w obszarze IT pozwalają na dotarcie do szerszej grupy klientów i zwiększenie (...) >>>
Czytaj więcejNie ulega wątpliwości, że kryzys ma ogromny wpływ na działalność przedsiębiorców. Nic odkrywczego – prawda sama w sobie, ale już dookreślenie jej nie jest takie oczywiste, bo wpływ wpływem, ale czym (...) >>>
Czytaj więcejElżbieta Sarzyńska: Rok temu o tej samej porze zastanawialiśmy się, dlaczego sektorowi MSP przydzielono rolę ciągnącego gospodarkę. Jak możemy podsumować mijające dwanaście miesięcy? Jakie są efekty przerzucenia (...) >>>
Czytaj więcejMagdalena Trusińska: Często słyszy się o badaniach satysfakcji klientów, ale czy ich prowadzenie rzeczywiście coś wnosi do firmy. Czy dzięki nim żegnamy się z kłopotem rezygnacji z zakupu naszych usług lub (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum