E-biznes
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Polski rynek e-biznesu wciąż rośnie. Szacunkowa wartość samego sektora e-handlu wyniosła w 2009 r. ponad 13 mld zł. To ok. 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Od kilku lat kolejne firmy odnoszą sukcesy w Internecie. (...) >>>
Czytaj więcejKażdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy poszukujący wsparcia finansowego na projekty z zakresu e-biznesu powinni zainteresować się funduszami dostępnymi w ramach priorytetu 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności (...) >>>
Czytaj więcejJeśli sprzedaż usług internetowych porównać do sprzedaży domu, to pozycjonowanie byłoby zgłoszeniem oferty do wyspecjalizowanego pośrednika. Wystawca wie, że dom jest na sprzedaż, jednak sedno skuteczności (...) >>>
Czytaj więcejPodstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcejCzy marketing Twojej firmy zdążył Cię pochłonąć? Nie jesteś w stanie myśleć o niczym innym, niż promocja Twojej firmy? Rozumiemy to doskonale - marketing wciąga zarówno klientów, jak i marketingowców... (...) >>>
Czytaj więcejPodczas Wielkiego Kryzysu, średniej wielkości firma, zajmująca się do niedawna produkcją systemów pomiaru czasu pracy, wag, a nawet krajalnic do mięsa i tylko w niewielkim zakresie kart perforowanych, zrezygnowała (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum