Spadły nastroje w firmach
W tym kwartale spadły nastroje w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach - wynika z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który cyklicznie monitoruje MSP w Polsce. Wskaźnik nastrojów (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
W tym kwartale spadły nastroje w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach - wynika z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który cyklicznie monitoruje MSP w Polsce. Wskaźnik nastrojów (...) >>>
Czytaj więcejKażda firma powinna dbać o rozwój swoich pracowników i traktować takie działania jako inwestycję w rozwój. Trudno nawet myśleć o polepszeniu pozycji rynkowej, nie mogąc liczyć na dobrych pracowników (...) >>>
Czytaj więcejPrawie połowa Polaków posiada smartfony. Do 2015 r. ich liczba zwiększy się do 60 proc. Stale rosnąca popularność tych urządzeń stawia nowe wyzwania przed właścicielami firm, sklepów i serwisów internetowych. Muszą (...) >>>
Czytaj więcejCzy stać mnie na kampanię reklamową? Czy mogę skutecznie zareklamować ofertę, nie rujnując budżetu firmy? Czy możliwe jest skrojenie kampanii pod mój budżet? Odpowiedź na wszystkie pytania brzmi: TAK. Umożliwia (...) >>>
Czytaj więcejDobra kondycja finansowa przedsiębiorstwa jest głównym czynnikiem decydującym o jego sukcesie na rynku. Tymczasem zatory finansowe i brak środków na prowadzenie bieżącej działalności lub rozwój (...) >>>
Czytaj więcejZarządzanie płatnościami to jeden z bardziej problematycznych obszarów prowadzenia firmy. Wiele rodzajów dokumentów i ich formatów, duże ryzyko zaginięcia dokumentów, błędnie wystawione (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej młodych ludzi ma problem ze spłatą zobowiązań. Według danych zgromadzonych w BIG InfoMonitor, 163 tysięcy osób w przedziale wiekowym między 18 a 26 lat ma zadłużenie, które wynosi prawie (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum