Płać w terminie
Z zatorami płatniczymi zetknął się praktycznie każdy przedsiębiorca. Dla dużej grupy jest to znaczący problem i utrudnienie w prowadzeniu biznesu. Powszechne są sytuacje, w których wystawiamy fakturę, płacimy (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Z zatorami płatniczymi zetknął się praktycznie każdy przedsiębiorca. Dla dużej grupy jest to znaczący problem i utrudnienie w prowadzeniu biznesu. Powszechne są sytuacje, w których wystawiamy fakturę, płacimy (...) >>>
Czytaj więcejAgencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II edycji badań „Kondycja Marketingu” w przedsiębiorstwach sektora MSP. Tym razem dotarliśmy do 521 firm, z czego aż w 150 przedsiębiorstwach (...) >>>
Czytaj więcejJak promować idee? Jakich narzędzi PR można użyć, by uzyskać rozgłos, skutecznie budować wizerunek i zarządzać nim? Kiedy i jak wykorzystać sytuację rynkową, aby odnieść sukces? Justyna Gaj, właścicielka (...) >>>
Czytaj więcejRok 2011 jest jednym z ostatnich, w którym firmy mogą aplikować o dotacje unijne w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych oraz programów na szczeblu krajowym. Podobna sytuacja odnośnie możliwości (...) >>>
Czytaj więcejPrzed każdym przedsiębiorstwem, wraz z jego stopniowym rozwojem, staje szereg wyzwań zmierzających do zwiększenia jego konkurencyjności na rynku. Jednym ze sposobów realizacji tego celu jest zastosowanie (...) >>>
Czytaj więcejGlobalizacja rynku i powszechna dostępność produktów 24h na dobę 365 dni w roku w najniższych cenach, porównywalnej jakości, bez wychodzenia z domu, z dostawą w ciągu dwóch dni to już nie fikcja (...) >>>
Czytaj więcejModel uległ zmianie, produkty pojawiają się i znikają, dziś miernikiem wartości jest więź z klientem (Bob Wayland) Kreując wizerunek firmy, przedsiębiorcy już nie przedstawiają siebie jako dostawcy produktów (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum