Blogi eksperckie
Podstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Podstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejZapadła decyzja o wprowadzeniu Pracowniczego Programu Emerytalnego. Teraz pozostaje „tylko” wybrać instytucję finansową, z którą PPE będzie prowadzony, zawrzeć stosowne umowy i pracodawca może (...) >>>
Czytaj więcejCodziennie podejmujesz decyzje dotyczące wyboru konkretnej marki. Buty zanosisz do szewca, którego znasz od lat, warzywa kupujesz u Pani Jadzi, bo ma zawsze najświeższe, a paliwo tankujesz na stacji, której (...) >>>
Czytaj więcejO AWAS Serwis Spółka AWAS Serwis należy do grupy firm AWAS działających na terenie całej Europy. W Polsce jest obecna od 1992 roku, początkowo jako przedstawicielstwo, a od 1995 jako spółka (...) >>>
Czytaj więcejPojęcie ryzyka informatycznego w równym stopniu dotyczy sektora MSP, jak i wielkich korporacji i instytucji. Choć w przypadku dużych organizacji ryzyko ma inne źródła i przyczyny, to dla wszystkich (...) >>>
Czytaj więcejSystemy klasy ERP cieszą się coraz większą popularnością wśród przedsiębiorstw z segmentu MSP. Na zjawisko to składa się wiele przyczyn, takich jak postępująca informatyzacja przedsiębiorstw, zmiany w podejściu (...) >>>
Czytaj więcejU podstaw informatyki leży koncepcja realizacji obliczeniowej klient – serwer. W przypadku tego połączenia serwer był komputerem zarówno do gromadzenia, jak i przetwarzania informacji. Klient pełnił (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum