Mity employer branding: jak nie ulec złudzeniu?
Atmosfera w pracy jest równie ważna jak wynagrodzenie, a 73 proc. profesjonalistów przystąpi do rekrutacji tylko jeśli odpowiada im wizerunek potencjalnego pracodawcy. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Atmosfera w pracy jest równie ważna jak wynagrodzenie, a 73 proc. profesjonalistów przystąpi do rekrutacji tylko jeśli odpowiada im wizerunek potencjalnego pracodawcy. >>>
Czytaj więcejW 2017 r. branża leasingowa sfinansowała inwestycje polskich firm o łącznej wartości 67,8 mld zł. Dynamika inwestycji finansowanych leasingiem i pożyczką, po trzecim kwartale wyniosła +14,3% (r/r), w ostatnich trzech (...) >>>
Czytaj więcejW 2018 roku globalne wydatki na IT wyniosą 3,7 bilionów USD, co oznacza wzrost o 4,5% w porównaniu z ubiegłym rokiem - wynika z najnowszych prognoz instytutu badawczego Gartnera. >>>
Czytaj więcejNiemieccy przedsiębiorcy są pozytywnie nastawieni do stanu rodzimej gospodarki, jak i wzrostu możliwości rozwoju dla własnych firm. Dostrzegają jednak negatywne aspekty swojego rynku. >>>
Czytaj więcejPolska bankowość należy do najbardziej innowacyjnych na świecie. Przelewy realizowane są szybciej niż na przykład w Stanach Zjednoczonych czy we Francji, a wyniki stress testów dowodzą, że również (...) >>>
Czytaj więcejPolskie przedsiębiorstwa na przestrzeni ostatnich lat okrzepły, lecz z danych korzystać nie chcą i nie potrafią – takie wnioski wysuwają się po lekturze raportu „The State of Data Innovation in the EU”. >>>
Czytaj więcejPostęp cyfryzacji w Polsce nie wypada najlepiej w statystykach GUS, ale jeszcze gorzej wśród instytucji oceniających procesy digitalizacyjne. Kiepsko jest w firmach, administracji i z szybkim internetem w (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum