PR w małych firmach
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejPrzyglądając się rosnącej popularności firm, które świadczą zakupu w systemie grupowym można domniemać, że ta forma staje się nieodzownym elementem czy techniką sprzedaży. Być może. Ale nie dla wszystkich (...) >>>
Czytaj więcejOrganizacja eventów przez polskie firmy z roku na roku zyskuje na coraz większej popularności. Organizacje z różnych przyczyn coraz chętniej sięgają po to narzędzie. Dla jednych jest to sposób (...) >>>
Czytaj więcejCzy wiesz, że sprzedaż bezpośrednia to jedna z najstarszych form transakcji zawieranych w biznesie? Choć wymaga dużo energii i pracy, dobrze przeprowadzona zazwyczaj przynosi spore zyski. W czym tkwi tajemnica dobrego (...) >>>
Czytaj więcejChoć zdecydowana większość małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada dostęp do Internetu, to jednak spora ich część nie wykorzystuje jego potencjału. Brak aktywności w Sieci, podobnie zresztą jak bierność (...) >>>
Czytaj więcejBankructwa polskich firm to nie tylko medialny fakt – według danych Euler Hermes ponad 90 proc. odszkodowań wypłacanych jest obecnie z tytułu faktycznej i przewlekłej niewypłacalności. Dzięki ubezpieczeniu (...) >>>
Czytaj więcejCzym jest Business Intelligence (BI)? To innowacyjne podejście do analizy informacji, pojawiających się w toku funkcjonowania przedsiębiorstwa. Innowacyjne, ponieważ umożliwia analizowanie danych pochodzących z (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum