Następca lidera
Celem wprowadzenia nowej generacji samochodu jest uatrakcyjnienie oferty i podążanie za oczekiwaniami klientów. Dotyczy to także aut dostawczych, które z racji swej uniwersalności muszą przez długie (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Celem wprowadzenia nowej generacji samochodu jest uatrakcyjnienie oferty i podążanie za oczekiwaniami klientów. Dotyczy to także aut dostawczych, które z racji swej uniwersalności muszą przez długie (...) >>>
Czytaj więcejPrzed rozpoczęciem rozmów na temat sprzedaży lub dokapitalizowania firmy, warto przeprowadzić gruntowne porządki w organizacji. Działania zwiększające przejrzystość czy uwiarygodniające perspektywy rozwoju (...) >>>
Czytaj więcejŚwiat komunikacji mobilnej zmienił się w sposób zasadniczy. Dziś w biznesowych zastosowaniach mobilnych urządzeń notebook już nie wystarcza – klienci oczekują funkcjonalności, jaką daje komputer przenośny (...) >>>
Czytaj więcejJak podwyższyć wielkość sprzedaży i zyski, obniżyć stałe koszty, przyspieszyć spłatę należności oraz zwiększyć efektywność pracy zatrudnionych pracowników? Te pytania towarzyszą menedżerowi i właścicielowi (...) >>>
Czytaj więcejWedług Raportu strategicznego IAB Polska „Internet 2005. Polska, Europa i Świat”, do grona nowych firm, które znacząco zwiększą swoje wydatki na reklamę w Sieci w 2006 r. dołączą przede wszystkim (...) >>>
Czytaj więcejWyniki finansowe osiągnięte przez poszczególne branże polskiej gospodarki potwierdzają utrzymywanie się dobrej koniunktury gospodarczej w naszym kraju. W ślad za polepszającymi się danymi finansowymi poszczególnych (...) >>>
Czytaj więcejBranża katalogowa coraz bardziej ukierunkowana jest na lepiej sytuowanych odbiorców, którzy zainteresowani są specjalnymi towarami o ograniczonej dostępności w sprzedaży detalicznej. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum