Sprytny przedsiębiorca w e-commerce
Chcesz skutecznie sprzedawać przez Internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Chcesz skutecznie sprzedawać przez Internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejW ostatnim czasie dość głośno jest na temat spółek z ograniczoną odpowiedzialnością. Do tej pory niektórzy przedsiębiorcy decydowali się na spółkę komandytową, jednak po zmianach na przełomie (...) >>>
Czytaj więcejNadużycia i nieprawidłowości w miejscu pracy to problem, który dotyka niemal każdą polską firmę. Badania Euler Hermes wykazały, że ponad 75 proc. przedsiębiorstw dotknęły bezprawne i nieuczciwe działania (...) >>>
Czytaj więcejOgromna konkurencja rynkowa oraz wysokie wymagania ze strony samych konsumentów niejako wymuszają na biznesach cykliczną obecność w mediach. Aby regularnie pojawiać się na łamach prasy, tytułów (...) >>>
Czytaj więcejSocial media w biznesie to prawdziwy temat-rzeka, a dobranie odpowiednich platform zależy przynajmniej od kilku czynników. Nie oznacza to jednak, że należy całkowicie zrezygnować z obecności na SM lub (...) >>>
Czytaj więcejNajtęższe umysły przez ostatni rok głowiły się, w jaki sposób bez podwyżki podatków zwiększyć obciążenia fiskalne przedsiębiorców. I udało się. Podwyższono podatki bez ich podwyższania. Można (...) >>>
Czytaj więcejW drugiej części naszego tryptyku, traktującego o poszukiwaniu partnera biznesowego w Chinach, zastanowimy się, czy warto korzystać z usług pośrednika, którego prowizja będzie stanowiła między 5 a 10 proc. wartości (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum