Naklejki 3D - pozwól zostać zapamiętany
Co roku firmy przeznaczają kolosalne środki na reklamę. Przybiera ona różne formy, co też przekłada się na jej skuteczność. Czy naklejka może przynieść pożądany efekt? >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Co roku firmy przeznaczają kolosalne środki na reklamę. Przybiera ona różne formy, co też przekłada się na jej skuteczność. Czy naklejka może przynieść pożądany efekt? >>>
Czytaj więcejSytuacja wywołana globalnym zamrożeniem gospodarki spowodowanym pandemią przewartościowuje właśnie rynek. Poza oczywistym faktem, że jedne biznesy po prostu znikną, a inne się pojawiają, z obecnego obrazu rzeczywistości (...) >>>
Czytaj więcejW poprzednich artykułach pisałem o programach pomocowych dla przedsiębiorców. Przedstawiłem i umotywowałem moją wizję pomocy, polegającej nie na rozdawnictwie, ale na rozsądnym i planowym wyrównywaniu (...) >>>
Czytaj więcejChcesz więcej sprzedawać - to seria artykułów publikowanych w Gazecie MŚP. W tym tekście podpowiadam, jak zorganizować najtrudniejszy etap w procesie sprzedaży - prospekting. Pierwsza część artykułu ukazała (...) >>>
Czytaj więcejZwróćmy uwagę, jak dużo się działo w naszych domach i firmach przez ostatnie 2 miesiące, i choć to jeszcze nie koniec kryzysu czas na podsumowanie zachowania marek, które mogą być kluczowe dla ich (...) >>>
Czytaj więcejOd 29 kwietnia 2020 r. wystartował nowy program wsparcia dla przedsiębiorców, którzy boleśnie odczuli epidemię COVID-19. Warunki uzyskania subwencji są przystępne – w praktyce wystarczy, że w (...) >>>
Czytaj więcejSporo czasu zajęło rządzącym znalezienie terminu, który ich zdaniem przekona rodaków, że władza wie, co robi. Termin, który wybrali to słowo „tarcza”. Skojarzenie ma być proste – (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum