Marka jako podstawa sukcesu firmy
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejZ uwagi na rosnące obciążenia podatkowe coraz więcej polskich przedsiębiorców decyduje się na optymalizację podatkową w jurysdykcjach, które oferują korzystniejsze warunki do prowadzenia biznesu oraz (...) >>>
Czytaj więcejO tym, czego polscy importerzy i eksporterzy współpracujący z tureckimi partnerami mogą się spodziewać w 2019 roku rozmawiamy z Markiem Nowakowskim, Prezesem Polsko-Tureckiej Izby Gospodarczej. >>>
Czytaj więcejChiny postrzegane są często jako „rynek niemal bez dna” i atrakcyjna alternatywa wobec dużo wolniej rozwijających się gospodarek europejskich czy północnoamerykańskiej. Rzeczywistość różni (...) >>>
Czytaj więcejKluczem do długoterminowego sukcesu firmy w sprzedaży jest ciągłe napełnianie lejka sprzedaży przez handlowców nowymi wartościowymi klientami. W pierwszym artykule z serii „Chcesz więcej sprzedawać?” (...) >>>
Czytaj więcejNa każdego Henry’ego Forda, Walta Disneya, Mary Kay Ash czy Billa Gatesa – ludzi, którzy początkujące małe firmy przekształcili w wielkie korporacje – przypada wielu właścicieli firm którym (...) >>>
Czytaj więcejJak tu nie lubić Skody. Nie sposób nie docenić jej właściwości jezdnych, dbałości o komfort podczas jazdy, a także przystępnych cen. To najlepsze auto rodzinne na naszym rynku, a przy okazji świetna firmówka. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum