Jak mierzyć lojalność klientów
Marketing oparty na zdobywaniu klientów, mimo krytyki i posądzania o krótkowzroczność, będzie nieodłącznym elementem strategii firm. Jednak większego znaczenia nabierają działania, które mają (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Marketing oparty na zdobywaniu klientów, mimo krytyki i posądzania o krótkowzroczność, będzie nieodłącznym elementem strategii firm. Jednak większego znaczenia nabierają działania, które mają (...) >>>
Czytaj więcejW jaki sposób przewidzieć, czy naszej firmie nie grożą kłopoty finansowe lub bankructwo? Jak stwierdzić, czy bank pożyczy nam pieniądze niezbędne do dalszego funkcjonowania firmy? W odpowiedzi na te pytania (...) >>>
Czytaj więcejRuszyła piąta edycja konkursu Firma Przyjazna MSP - sztandarowego projektu Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, w którym nagradzane są duże firmy, dla których przedsiębiorstwa z sektora (...) >>>
Czytaj więcejCzy organy administracji publicznej oraz posłowie i senatorowie są rozliczani na potrzeby podatku dochodowego od osób fizycznych z wykorzystania aut służbowych do celów prywatnych? W jaki sposób organy administracji (...) >>>
Czytaj więcejAż o 3,5 mld zł, do poziomu 25 mld, wzrosła w 2014 roku wartość rynku handlu internetowego w Polsce. Jednak w parze ze zwiększeniem wydatków nie idzie lojalność konsumentów, gdyż o ich wyborach najczęściej decyduje (...) >>>
Czytaj więcejW ciągu pierwszych dwunastu miesięcy działania programu MdM banki zawarły 13 968 umów kredytowych, o łącznej wartości przekraczającej 2 mld 600 mln zł. Najwięcej wniosków złożyli mieszkańcy Mazowsza (2881), Pomorza (...) >>>
Czytaj więcejZwiązkowcy oczekują m.in. likwidacji umów cywilno-prawnych, obniżenia wieku emerytalnego i cofnięcia zmian w zakresie elastycznego czasu pracy. Ekspertów krytykują szantaż, do którego posuwają się przedstawiciele (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum