Content marketing
Tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudniej przykuć za pomocą telewizyjnych spotów czy reklamy na billboardach. Także informacje w bannery czy zbyt natarczywe (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Tradycyjne metody marketingowe coraz częściej zawodzą. Uwagę konsumentów coraz trudniej przykuć za pomocą telewizyjnych spotów czy reklamy na billboardach. Także informacje w bannery czy zbyt natarczywe (...) >>>
Czytaj więcejMoże się zdarzyć, że pracownik z powodu wypadku lub choroby utraci zdolność do wykonywania pracy. Czy wówczas pracodawca może rozwiązać z nim umowę o pracę? Jeżeli tak, w jakim trybie ma to robić? Czy obciążają (...) >>>
Czytaj więcejCo do zasady, w polskim systemie prawnym pojęcie leasingu zostało zastrzeżone dla korzystania z rzeczy, niemniej (może niezbyt elegancko) w praktyce funkcjonuje już jako pojęcie związane z trójstronnym charakterem (...) >>>
Czytaj więcejEuropa musi znaleźć kompromis między polityką energetyczną a klimatyczną. Ambitne cele Unii Europejskiej dotyczące redukcji emisji gazów cieplarnianych nie mogą szkodzić rozwojowi przemysłu. W przeciwnym razie Europa (...) >>>
Czytaj więcejNawet 70 proc. kosztów mniej poniesie przedsiębiorca wysyłający faktury elektroniczne. Skąd zatem tak niewielki odsetek polskich firm, które korzystają z tej formy dystrybucji dokumentów rozliczeniowych, skoro tysiąc (...) >>>
Czytaj więcejPo raz pierwszy w Polsce pięciu autorów najlepszych pomysłów biznesowych wyłonionych w konkursie weźmie udział w trzydniowej wizycie studyjnej do Monachium. Do zdobycia wartościowe kontakty, atrakcyjny (...) >>>
Czytaj więcejOd 1983 roku w dniu 15 marca obchodzimy Światowy Dzień Praw Konsumenta. Z tej okazji warto przypomnieć o prawach kredytobiorców, których chronią wszak liczne przepisy, umożliwiające przykładowo odstąpienie od umowy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum