Marketing prawny
Prawnicy z dużą rezerwą podchodzą do marketingu i autopromocji. Ich głównym źródłem pozyskiwania klientów nadal są rekomendacje. Ta skuteczność zdumiewa, ale i poddaje pod zastanowienie – (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Prawnicy z dużą rezerwą podchodzą do marketingu i autopromocji. Ich głównym źródłem pozyskiwania klientów nadal są rekomendacje. Ta skuteczność zdumiewa, ale i poddaje pod zastanowienie – (...) >>>
Czytaj więcejSpołeczny dowód słuszności, czyli sposób na to, jak z pomocą opinii innych zadowolonych odbiorców pozyskać klientów, którzy wahają się przed wyborem naszej oferty. Wykorzystaj (...) >>>
Czytaj więcejRozmowy z klientami – podstawa w codzienności biznesowej. Z pomocą tego artykułu dowiesz się, jak zoptymalizować swoje rozmowy, tak aby prowadzić je w wybranym przez siebie kierunku i aby realnie więcej (...) >>>
Czytaj więcejDezinformacja jest działaniem celowym – nieprawdziwa czy zmanipulowana informacja jest przekazywana po to, aby osiągnąć określony efekt. Odbiorca otrzymuje pozorną, bezużyteczną lub szkodliwą „wiedzę”, (...) >>>
Czytaj więcejW XXI wieku cyfrowe oznakowanie jest na porządku dziennym, zwłaszcza w branży biznesowej. Ekrany Samsung Digital Signage zapewniają profesjonalne wyświetlenia obrazu w najwyższej rozdzielczości, a co za tym idzie (...) >>>
Czytaj więcejW kieszeniach wielu samozatrudnionych i przedsiębiorców jest coraz mniej pieniędzy. Skuteczna optymalizacja podatkowa zachęca do przenoszenia działalności i lokowania nowych spółek w innych państwach, w (...) >>>
Czytaj więcejInflacja przyspiesza, jej poziom i tempo zagrażają bezpieczeństwu ekonomicznemu, społecznemu i politycznemu narodu i państwa. W powojennej historii Polski inflacja dwukrotnie doprowadziła do wstrząsów. Jej (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum