Czy widać Cię w Sieci?
Specjaliści ds. pozycjonowania często spotykają się z pytaniami klientów o frazy brandowe. Czy klienci mogą z nich zrezygnować i czy rzeczywiście są one konieczne? Warto się nad tym zastanowić. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Specjaliści ds. pozycjonowania często spotykają się z pytaniami klientów o frazy brandowe. Czy klienci mogą z nich zrezygnować i czy rzeczywiście są one konieczne? Warto się nad tym zastanowić. >>>
Czytaj więcejPodstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa są tworzone i stale rozbudowywane relacje z otoczeniem – zarówno bliższym, biorącym udział w codziennym prowadzeniu biznesu, jak również tym (...) >>>
Czytaj więcejWłaściwie dobrani pracownicy, skutecznie realizujący powierzone zadania, systematycznie doskonalący kwalifikacje, wiedzę i umiejętności stanowią siłę napędową każdego przedsiębiorstwa. Trudno nie zgodzić (...) >>>
Czytaj więcejJesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcejMarketing pełni ważną rolę w każdej firmie – bez względu na jej wielkość czy branżę. Dobrze zorganizowany i przemyślany zachęca klientów do zakupu produktów i usług firmy oraz pozwala zrozumieć (...) >>>
Czytaj więcejPowszechnie wiadomo, że za kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa odpowiedzialni są specjaliści Public Relations. Jednak nie należy zapominać o ważnej roli działu marketingu. Podczas prowadzenia działań marketingowych (...) >>>
Czytaj więcejWraz ze zmianą świadomości społeczeństwa, zmieniło się również postrzeganie firm. Powodzenie przedsiębiorstwa nie zależy już tylko i wyłącznie od jego wyników ekonomicznych. Duże znaczenie dla sukcesu (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum