Opowiedz historię swoim pracownikom
Choć wydawać by się mogło, że słowa „historia” i „biznes” to połączenie tak atrakcyjne, jak ruskie pierogi i szampan, okazuje się, że umiejętność opowiadania historii jest w pracy menedżera (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Choć wydawać by się mogło, że słowa „historia” i „biznes” to połączenie tak atrakcyjne, jak ruskie pierogi i szampan, okazuje się, że umiejętność opowiadania historii jest w pracy menedżera (...) >>>
Czytaj więcejKnow-how to fundament każdej dobrze prosperującej firmy. Jego budowa jest według mnie najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoi każdy mały i średni przedsiębiorca. Spisane i ułożone w proces know-how, pozwala (...) >>>
Czytaj więcejStrategia w biznesie jest kluczem do sukcesu, a konsekwencja w działaniu sposobem na jego utrzymanie. Jakie błędy popełniamy prowadząc swoje firmy? Wprowadzając wspaniałe produkty, których nikt nie chce kupować? (...) >>>
Czytaj więcejO głównych elementach analizy strategicznej oraz projektach, dla których warto ją wykonać rozmawiamy z Małgorzatą Warda z Warda Consulting Team. >>>
Czytaj więcejWskaźniki w marketingu pozwalają mierzyć postępy w osiągnięciu określonego celu w ramach kanałów marketingowych. Nie należy ich pomijać – znacząco wpływają bowiem na właściwe kształtowanie celów (...) >>>
Czytaj więcejPrawie 2/3 małych i średnich firm upada w ciągu 6 miesięcy od ataku hakerskiego lub wycieku danych. Choć to wyniki amerykańskich badań, obrazują problemy, z jakimi zmagają się przedsiębiorstwa i instytucje na całym (...) >>>
Czytaj więcejStrategia określa działania, które mają służyć osiągnięciu celu. Działania marketingowe mają realizować strategię firmy, a więc wspierać sprzedaż i pozyskiwanie nowych rynków, rozwój portfolio (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum