Im więcej, tym lepiej
Czy w Twojej firmie klient ma zawsze rację? Czy rozpatrujesz reklamacje klientów od ręki? Czy masz tych reklamacji niewiele? Czy jesteś gotów wstać w nocy, aby pomóc klientowi rozwiązać jego (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Czy w Twojej firmie klient ma zawsze rację? Czy rozpatrujesz reklamacje klientów od ręki? Czy masz tych reklamacji niewiele? Czy jesteś gotów wstać w nocy, aby pomóc klientowi rozwiązać jego (...) >>>
Czytaj więcejNie każdego stać na kampanię reklamową w telewizji, na outdoorze czy w radiu. Okazuje się jednak, że przy znacznie mniejszym budżecie można skutecznie i wiarygodnie przedstawić swoją ofertę potencjalnym klientom. >>>
Czytaj więcejZnajomość warsztatu pracy niewątpliwie wpływa na komfort pracy. Poznanie nowych możliwości przyspiesza wielokrotne wykonywanie tych samych czynności. W tym rozdziale zwróciliśmy szczególną uwagę na (...) >>>
Czytaj więcejObecność firmy w Internecie to konieczność – czy tego chcemy czy nie. Jak wykorzystać szanse, które nam daje Internet i zmierzyć się z zagrożeniami? E/M-commerce czeka gigantyczny rozkwit w Polsce, (...) >>>
Czytaj więcejDecydując się na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na prowadzeniu sklepu internetowego, trzeba liczyć się z tym, że przyjdzie nam zmierzyć się z przepisami co najmniej kilku ustaw, aby biznes ten (...) >>>
Czytaj więcejPolityka w zakresie backupów, respektowanie przepisów GIODO, stabilność usług, zaplecze techniczne i kompleksowość oferty – pokazujemy, na co warto zwrócić uwagę wybierając operatora poczty (...) >>>
Czytaj więcejKażdego roku na rynku pojawia się szereg rozwiązań informatycznych, których zadaniem jest usprawnienie funkcjonowania firm z różnych sektorów gospodarki. Sprzęt, oprogramowanie, usługi – (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum