Wizja marki
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jesteśmy zbyt zajęci, aby myśleć o wizji swoich przedsiębiorstw, w tym o wizji swoich marek. Pochłania nas opętanie pracą operacyjną i – jeśli już – krótkowzroczne (...) >>>
Czytaj więcejSzybkie spopularyzowanie się w rzeczywistości gospodarczej koncepcji marketingu opartego na relacjach nie byłoby możliwe bez wyraźnego określenia efektów, jakie może ona przynieść (...) >>>
Czytaj więcejWynajem długoterminowy samochodów służbowych, po blisko dziesięciu latach popularyzowania, wszedł w końcu w fazę dojrzałą. Ostatnie miesiące zmagań o klientów, intensywna rywalizacja z konkurencją (...) >>>
Czytaj więcejW październiku już po raz trzeci Europa będzie obchodzić Tydzień Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z współorganizatorami oraz partnerami kolejny (...) >>>
Czytaj więcejCykl warsztatów biznesowych wspierających rozwój lokalnych przedsiębiorstw rusza od września w kluczowych miastach w Polsce. Spotkania pod hasłem „Biznes pełną parą” dedykowane są przedstawicielom (...) >>>
Czytaj więcejCzy nie zdarzyło się Państwu pracować jak przysłowiowa małpka? Przygotowując dzienny raport, do którego jest dziesięć stron instrukcji. Albo ręcznie rozsyłając dane do regionalnych sprzedawców. Często (...) >>>
Czytaj więcejMałe i średnie przedsiębiorstwa są motorem gospodarek. Ale nie tylko. Dzięki nim prężniej mogą rozwijać się także banki. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum