Wskaźniki świadomości marki
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcej„Raty 0%!” – czasem nawet „prawdziwe”, „odjedź nowym samochodem za pół ceny!” – takimi i wieloma podobnymi hasłami bombardują nas codziennie media. Stopy procentowe (...) >>>
Czytaj więcejDla osoby, która prowadzi firmę nie ma nic cenniejszego niż czas, którego i tak zawsze jest za mało. Przedsiębiorcy poszukują więc rozwiązań z zakresu komunikacji, które pozwolą im być na bieżąco (...) >>>
Czytaj więcejPolscy mali i średni przedsiębiorcy stanowią 99 proc. przedsiębiorstw funkcjonujących w naszej gospodarce. To aż 3,5 mln podmiotów na rynku. Właśnie dla nich organizowane są Futurallia, czyli międzynarodowa (...) >>>
Czytaj więcejUstawa o ochronie konkurencji i konsumentów zawiera przepisy dotyczące porozumień ograniczających konkurencję, nadużywania pozycji dominującej oraz przepisy odnoszące się do kontroli koncentracji przedsiębiorców. (...) >>>
Czytaj więcejZa naszą zachodnią granicą znane są już od kilkudziesięciu lat, w Polsce pojawiły się stosunkowo niedawno. Karty flotowe – bo o nich mowa – znajdują z roku na rok coraz większą liczbę użytkowników. (...) >>>
Czytaj więcejKażda firma zastanawia się w jaki sposób można skutecznie obniżyć koszty produkcji. Sposobów jest wiele, ale jednym z najpewniejszych jest współpraca z firmą logistyczną, dzięki której (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum