Bitwa o klienta trwa. Jak mogą pomóc zwroty?
Budowanie silnego brandu oraz zaufania wśród klientów czy też lojalizacja konsumentów – to tylko kilka korzyści, które płyną z łatwych i szybkich zwrotów w e-commerce. Jak (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Budowanie silnego brandu oraz zaufania wśród klientów czy też lojalizacja konsumentów – to tylko kilka korzyści, które płyną z łatwych i szybkich zwrotów w e-commerce. Jak (...) >>>
Czytaj więcejWirtualne biuro jest rodzajem outsourcingu obsługi biurowej. Wyróżnia się tym, że nie wymaga fizycznej obecności w danym miejscu. Rozwiązanie to polega na tym, że przedsiębiorcy wynajmują miejsca do prowadzenia (...) >>>
Czytaj więcejProcesy cywilne o odzyskanie długu potrafią ciągnąć się latami, bo czasu ich trwania nie ogranicza żaden przepis prawa. W tym okresie sytuacja finansowa dłużnika może się pogorszyć, co utrudnia odzyskanie pieniędzy (...) >>>
Czytaj więcejW dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, budowanie trwałych relacji z klientami stało się niezbędnym elementem strategii sprzedażowej. Dotyczy to zarówno klientów detalicznych, jak i biznesowych. W (...) >>>
Czytaj więcej22 maja 2023 roku weszła w życie ustawa o fundacji rodzinnej, wprowadzając nowy typ osoby prawnej, jaką jest fundacja rodzinna. Założenie fundacji rodzinnej, jakkolwiek ułatwiające sukcesję firmy, nie pozostaje (...) >>>
Czytaj więcejSangwinik to jeden z czterech klasycznych typów temperamentów według Hipokratesa. Jednym zdaniem można powiedzieć, że towarzyski sangwinik to ekstrawertyczny optymista, dla którego życie to (...) >>>
Czytaj więcejOd 1 stycznia br. przedsiębiorcy mają obowiązek informować o najniższej cenie produktu lub usługi z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Po prawie pięciu miesiącach nadszedł moment na weryfikację, czy handel (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum