UE przyciąga polskie firmy
2 proc. mikroprzedsiębiorstw, 40 proc. małych i 42 proc. średnich polskich firm prowadzi swoje biznesy poza granicami kraju, najczęściej w państwach należących do Unii Europejskiej. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
2 proc. mikroprzedsiębiorstw, 40 proc. małych i 42 proc. średnich polskich firm prowadzi swoje biznesy poza granicami kraju, najczęściej w państwach należących do Unii Europejskiej. >>>
Czytaj więcejNa polskim rynku kosmicznym dzieje się coraz więcej. Rodzime firmy, jak wrocławska SatRevolution S.A., zapowiadają innowacyjne projekty i kosmiczne misje, jakich świat jeszcze\nnie widział. A jaki dotychczas był (...) >>>
Czytaj więcejProblemy polskich przedsiębiorców, jak i branż polskiej gospodarki zwykle rozpatrywane są indywidualnie, w wyizolowanej perspektywie przepisu czy urzędu, który tworzy problem lub też zagranicznego konkurenta, który (...) >>>
Czytaj więcej50 proc. małych i średnich przedsiębiorstw dobrze zna narzędzia IT, służące optymalizacji ich biznesu i korzysta z nich. Pozostałym nadal brakuje tej wiedzy - wynika z ankiety przeprowadzonej przez gdańską spółkę (...) >>>
Czytaj więcejPolskie firmy nie radzą sobie z prawidłowym ustalaniem cen eksportowych. Ich wysokość jest dziełem przypadku lub efektem ślepej wiary w sugestie agentów. >>>
Czytaj więcejW biznesie wykształciła się niedobra maniera niepokrywania zobowiązań handlowych w terminie. Jeśli nie jesteśmy w stanie zmobilizować odbiorców, musimy zastanowić się\nnad sposobami pozyskania gotówki z zewnątrz. (...) >>>
Czytaj więcejStosunkowo rzadko polskie MSP korzystają z doradztwa przy projektowaniu nowych produktów na rynki zagraniczne. Brak na rynku konsultantów zajmujących się procesami innowacji powoduje, że nasze firmy najczęściej (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum