Sieć na biznesmena
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejFirmy często bagatelizują naruszenia dokonywane przez internautów wpisujących na ich stronach określone treści, twierdząc, że kwestia odpowiedzialności (karnej czy odszkodowawczej) ich nie dotyczy. Sebastian (...) >>>
Czytaj więcejPomimo istnienia luk w obecnym stanie prawnym, przedsiębiorca, który jest bezpodstawnie pomawiany ma możliwość ustalenia adresu IP osoby naruszającej jego dobra. Bartłomiej Sobieraj radca prawny, Chałas (...) >>>
Czytaj więcejJak w dwa miesiące zdobyć ponad 3000 fanów na Facebooku bez oddzielnej aplikacji? Jak prowadzić dialog z użytkownikami profilu? Dlaczego nie opłaca się kupować fanów? Justyna Gaj właścicielka Agencji (...) >>>
Czytaj więcejMyślenie o marketingu w Internecie w kategorii stron Internetowych przestaje być aktualne. Dziś sieć przypomina bardziej bezgraniczny zbiór połączonych ze sobą informacji, dlatego coraz częściej mówi (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem każdej firmy jest generować zyski dla jej właścicieli. Im wyższe zyski tym właściciele są bardziej zadowoleni. Stąd też pojawia się uniwersalne pytanie: jak można je zwiększyć? Wiele przedsiębiorstw (...) >>>
Czytaj więcejPostępująca liberalizacja wewnętrznego rynku usług w Unii Europejskiej obejmuje nie tylko klasycznych rzemieślników i usługodawców, ale również jeden z najstarszych zawodów usługowych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum