Marka jako podstawa sukcesu firmy
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejO tym, czego polscy importerzy i eksporterzy współpracujący z tureckimi partnerami mogą się spodziewać w 2019 roku rozmawiamy z Markiem Nowakowskim, Prezesem Polsko-Tureckiej Izby Gospodarczej. >>>
Czytaj więcejChiny postrzegane są często jako „rynek niemal bez dna” i atrakcyjna alternatywa wobec dużo wolniej rozwijających się gospodarek europejskich czy północnoamerykańskiej. Rzeczywistość różni (...) >>>
Czytaj więcejKluczem do długoterminowego sukcesu firmy w sprzedaży jest ciągłe napełnianie lejka sprzedaży przez handlowców nowymi wartościowymi klientami. W pierwszym artykule z serii „Chcesz więcej sprzedawać?” (...) >>>
Czytaj więcejNa każdego Henry’ego Forda, Walta Disneya, Mary Kay Ash czy Billa Gatesa – ludzi, którzy początkujące małe firmy przekształcili w wielkie korporacje – przypada wielu właścicieli firm którym (...) >>>
Czytaj więcejMentoring, coaching – zdarza się, że pojęcia te używane są niemal zamiennie. To błąd, ponieważ od mentora wymaga się zupełnie innego przygotowania i przynajmniej częściowo odmiennych predyspozycji niż od coacha. >>>
Czytaj więcejTo, co jednym dodaje energii i zwiększa ich zaangażowanie, innych może zniechęcić do aktywności. Dzieje się tak dlatego, że każdy z nas posiada indywidualne motywacyjne DNA. Określa ono, co zachęca nas do działania (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum