CRM w firmie
Powoli systemy CRM stają się coraz ważniejszym elementem zarządzania firmą, komunikacją i zespołami ludzkimi. Obecnie, w dobie pandemii, kiedy znacząco zmienił się sposób pracy, a w ramach pracy zdalnej zespoły (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Powoli systemy CRM stają się coraz ważniejszym elementem zarządzania firmą, komunikacją i zespołami ludzkimi. Obecnie, w dobie pandemii, kiedy znacząco zmienił się sposób pracy, a w ramach pracy zdalnej zespoły (...) >>>
Czytaj więcejJeśli jesteś niewidoczny, nikt niczego od ciebie nie kupi. Ta rada pasuje nie tylko do placówki fizycznej i handlu detalicznego. Znajduje odzwierciedlenie przede wszystkim w Internecie, gdzie utonąć wyjątkowo (...) >>>
Czytaj więcejWedług danych COIG, do końca 2020 roku opublikowano ponad 41 tysięcy ogłoszeń o toczących się postępowaniach upadłościowych. Wielu właścicieli i właścicielek firm, w celu uniknięcia skutków kryzysu, (...) >>>
Czytaj więcejTrendów w marketingu lepiej nie bagatelizować. Klienci coraz chętniej dokonują zakupów przez Internet, firmy to dostrzegły, przez co pojawia się coraz więcej reklam online... a czasu na zainteresowanie (...) >>>
Czytaj więcejOd kilku lat dynamicznie rozwija się rynek podcastów, czyli internetowych audycji audio. Okazuje się, że jest to jedna z wygodniejszych form konsumpcji treści, która zyskała na popularności w czasie (...) >>>
Czytaj więcejNa samym wstępie pragnę uspokoić wszystkich tych, którzy obruszyli się po przeczytaniu tytułu. Wszak brzmi on tak nieprofesjonalnie, że równie dobrze moglibyśmy napisać ‘Jak umieć w BI?’ (...) >>>
Czytaj więcejBadania psychologów pokazują, że gdy jesteśmy zadowoleni z produktu lub usługi, to spontanicznie podzielimy się tą informacją z dwiema osobami. Kiedy jesteśmy niezadowoleni, to negatywną opinię przekażemy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum