Marketing w czasach kryzysu
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejUbiegły rok obfitował w rozwój e-biznesów. Olbrzymie środki unijne przeznaczone na projekty internetowe, potencjał mediów społecznościowych oraz nowe (...) >>>
Czytaj więcejRozważając, czy warto zainteresować się Internetem, jako kanałem pozyskiwania klientów, odpowiedzmy sobie przede wszystkim na pytanie, czy stać nas na to, aby z niego zrezygnować? Ponad 55 proc. polskiego (...) >>>
Czytaj więcejNie można zakazać używania takiego samego lub podobnego znaku towarowego na terytorium, na którym o ochronę nie wnioskowano. Uprawniony nie może skutecznie sprzeciwić się używaniu należącego do niego znaku (...) >>>
Czytaj więcejWe współczesnym społeczeństwie informacyjnym przedsiębiorca rozwijający biznes od podstaw powinien nie tylko posiadać stronę internetową własnej firmy – witryna musi być funkcjonalna, bo łatwość dotarcia (...) >>>
Czytaj więcejŚmiało można stwierdzić, że proces strategiczny to w równej mierze sucha analityka co kreatywne przeobrażenia zebranych danych w konkretny przekaz – claim dla marki. Strategia jest opracowywana na ogół (...) >>>
Czytaj więcejNie wszyscy wierzą w siłę polskiego wzornictwa ludowego, zapominając być może o międzynarodowych sukcesach jego uwspółcześnionego wydania. Marty to nie załamuje: Nasze wzornictwo ludowe ma niesamowity potencjał i (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum