Taktyka gospodarcza
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Blisko 95 proc. informacji zbieranych dla celów wywiadu gospodarczego ma charakter publiczny. Pozostałe to dane, takie jak lista klientów, strategia ustalania cen czy zasoby intelektualne. >>>
Czytaj więcejWiększa firma to większa ochrona pracownika gwarantowana przez prawo. Przykładem może być możliwość "zamrażania" przez pracodawcę pewnej puli pieniędzy, którą będzie mógł przeznaczać na socjalne (...) >>>
Czytaj więcejProwadzenie własnej działalności gospodarczej jest czymś niezwykle ekscytującym i przynoszącym wyjątkową satysfakcję. Jest jednak także sporym wyzwaniem. >>>
Czytaj więcejJaki jest dzisiejszy CFO? To nie tylko osoba sprawnie działająca w trudnej sytuacji gospodarczej i politycznej. To też wizjoner, który coraz częściej odpowiedzialny jest za CSR i zapewnia firmie odpowiednie (...) >>>
Czytaj więcejRyzyko walutowe to ledwie jeden z wielu rodzajów ryzyka, na jakie narażona jest firma. Ich katalog jest, niestety, przebogaty. Znać je powinien nie tylko każdy agent ubezpieczeniowy ale także - każdy przedsiębiorca. (...) >>>
Czytaj więcejBrytyjska gospodarka utrzymała ocenę AA1 w ratingu ryzyka handlowego w najnowszym Raporcie krajowym sporządzonym po wynikach referendum w sprawie Brexit. Mimo sporych wahań w aktualnym klimacie gospodarczym, raport (...) >>>
Czytaj więcejPolska firma, która chce wykonywać prace usługowe na terenie Niemiec, nie musi zakładać filii, aby móc podjąć taką działalność. Wystarczy zawarcie stosownej umowy ze zleceniodawcą niemieckim. To tylko pozornie łatwe. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum