Prasa w Danii, billboard we Francji
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Promocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcejKontynuacja odbicia zapoczątkowanego w połowie roku i utrzymujące się ocieplenie nastrojów w small biznesie – takie wnioski płyną z najnowszego badania Instytutu Keralla Research, który co (...) >>>
Czytaj więcejEdward Tomasz Połaski, Prezes Mazowieckiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości Względną przewagę i korzyści Mazowsza, które niesie stołeczność, niweluje dość skutecznie kontrowersyjne „janosikowe”. (...) >>>
Czytaj więcejPodstawą każdego biznesu i każdego sukcesu w biznesie są ludzie. Z tego względu warto w nich inwestować. Inwestycja w pracowników, jak każda inna inwestycja, obarczona jest jednak ryzykiem. Warto zatem zastanowić (...) >>>
Czytaj więcejNie trzeba wyglądać za okno, aby zauważyć, że jesień nam wypiękniała. Nie mam jednak na myśli pogody, lecz sytuację w gospodarce. >>>
Czytaj więcejObecnie, w czasach szeroko pojętego kryzysu i zaostrzającej się konkurencji, wiele firm doświadczyło trudności związanych z otrzymaniem zapłaty w terminie. Tezę potwierdzają wnioski z ostatniego raportu Barometr (...) >>>
Czytaj więcejOsoby zarządzające powinny wkrótce podjąć decyzję, czy sprawozdania finansowe ich firmy za kończący się 2013 rok powinno zostać zbadane przez biegłego rewidenta. Ustawa o rachunkowości określa kryteria dla podmiotów, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum