Czytajmy z uwagą, uważajmy na wnioski
Magdalena Trusińska: Rozmawiając o różnych aspektach badań marketingowych sporo mówimy o próbie, technikach, metodach, obszarach badań. Czy jest coś jeszcze, o czym należy pamiętać, kiedy (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Magdalena Trusińska: Rozmawiając o różnych aspektach badań marketingowych sporo mówimy o próbie, technikach, metodach, obszarach badań. Czy jest coś jeszcze, o czym należy pamiętać, kiedy (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej polskich firm posiada zobowiązania w walutach obcych. Według statystyk GUS, po trzech kwartałach tego roku wartość polskiego eksportu wzrosła w stosunku do analogicznego okresu 2011 r. o ponad 8 (...) >>>
Czytaj więcejJaponia to od lat jeden z najszybciej rozwijających się krajów na świecie. W ślad za nią podążają inne kraje azjatyckie. Według Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju, Indie oraz Chiny mają (...) >>>
Czytaj więcejNiewiele jest polskich firm, które odniosły międzynarodowy sukces. Czy to oznacza, że nad Wisłą przedsiębiorcy nie mają wizji? A może wszystko zależy od warunków ekonomicznych i środowiskowych? >>>
Czytaj więcejRozwój przedsiębiorstw w dużej mierze zależy od dostępu do istotnych informacji oraz zdolności ich wykorzystywania. Szczegółowa weryfikacja prowadzonej działalności to nic innego, jak zebranie danych, (...) >>>
Czytaj więcejPomimo trudnej sytuacji gospodarczej największe przedsiębiorstwa w Europie i na świecie nie zapominają, że inwestycje w innowacyjność są najlepszym sposobem na rozwój i przezwyciężenie trudnej sytuacji gospodarczej. (...) >>>
Czytaj więcejStabilna płynność finansowa jest jednym z podstawowych elementów stanowiących o niezakłóconym funkcjonowaniu firmy. Jednak o jej utrzymanie nie jest łatwo, zwłaszcza w momentach takich jak obecny (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum