CRM w usługach - wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać
Microsoft oraz Microplan Polska zapraszają na konferencję „Rola i idea systemu CRM w sektorze usługowym” dedykowaną przedstawicielom branży usługowej. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Microsoft oraz Microplan Polska zapraszają na konferencję „Rola i idea systemu CRM w sektorze usługowym” dedykowaną przedstawicielom branży usługowej. >>>
Czytaj więcejSzkolenia pracowników niosą ze sobą wiele korzyści, zarówno dla uczestników, jak i pracodawcy. Przedsiębiorstwa odnotowują wzrosty sprzedaży, podnoszą jakość oferowanych usług i produktów, (...) >>>
Czytaj więcejZapraszamy Państwa na cykl artykułów poświęconych tematyce doradztwa. W kolejnym wydaniu przedstawimy Państwu „skrzynkę morfologiczną“ na współpracę doradczą z obszernymi wyjaśnieniami, (...) >>>
Czytaj więcejPrzyjmijmy, że udało się. Prezes dał się przekonać faktom i liczbom podczas sugestywnej prezentacji i zgodził się, że owszem, wiele wymiernych korzyści przyniesie zastąpienie excela i rozmaitych autorskich baz danych, (...) >>>
Czytaj więcejPodstawą relacji między klientami a markami jest współcześnie zaufanie. Zaufanie to kapitał, który firma żmudnie buduje przez długi czas, a potem nieustannie go pielęgnuje. Jedną z dróg pozyskiwania (...) >>>
Czytaj więcejNieważne, jak duża jest firma. Nieważne, ile na obecną chwilę ma obrotów lub ile generuje zysku netto w ujęciu kwartalnym czy rocznym. Nieważne też, czy jest dystrybutorem, producentem czy usługodawcą. W (...) >>>
Czytaj więcejSamochód służbowy to dzisiaj standard na wielu stanowiskach. Jest narzędziem pracy, benefitem, wartością powierzaną przez pracodawcę. Jak motywować pracowników do bezpiecznej jazdy, jak zapobiegać (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum