Diesel robi różnicę
Moda na diesle zdaje się przemijać (bo jak tu nie być eko), jednak producenci - jakby na przekór - dopracowywują te jednostki do perfekcji. Opel Crossland X z wysokoprężnym silnikiem 1.5 w automacie daje (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Moda na diesle zdaje się przemijać (bo jak tu nie być eko), jednak producenci - jakby na przekór - dopracowywują te jednostki do perfekcji. Opel Crossland X z wysokoprężnym silnikiem 1.5 w automacie daje (...) >>>
Czytaj więcejRynek motoryzacyjny ma coraz więcej profesjonalistów. Wśród liderów jest Berlingo Van. Tego dwudziestotrzylatka III generacji prowadzi się jak osobówkę, ale możliwości ma dużo większe. (...) >>>
Czytaj więcejBlisko połowa firm na świecie nie rozpoczęła jeszcze żadnych działań związanych z cyfrową transformacją. Najczęściej wymienianymi przez nie barierami są koszty, obawa o bezpieczeństwo rozwiązania, duża liczba starych (...) >>>
Czytaj więcejJak pokazują badania, wbrew ogólnie przyjętemu przekonaniu, to nie bezrobocie jest realnym problemem polskiego rynku pracy. Wręcz przeciwnie okazuje się nim brak rąk do pracy. Obecnie w Polsce brakuje ok. (...) >>>
Czytaj więcejCzy istnieje handlowiec idealny? A jeśli istnieje to w jaki sposób go znaleźć? Dlaczego ma pracować w tej konkretnej firmie? I wreszcie, ile taki super ktoś powinien zarabiać? Oto odwieczne problemy szefów (...) >>>
Czytaj więcejMarketerzy B2B i B2C koncentrują się na budowaniu grupy odbiorców w ramach strategii content marketingu. Tworzenie person zakupowych, nawet w najprostszej formie, nie tylko pomoże skrystalizować nasze pomysły, (...) >>>
Czytaj więcejInternet i media społecznościowe zmieniają zachowania konsumenckie oraz sposób kupowania, także w sprzedaży B2B. Nadal jednak wiele firm i znaczna część handlowców nie chce pogodzić się z tym faktem (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum