Czytajmy z uwagą, uważajmy na wnioski
Magdalena Trusińska: Rozmawiając o różnych aspektach badań marketingowych sporo mówimy o próbie, technikach, metodach, obszarach badań. Czy jest coś jeszcze, o czym należy pamiętać, kiedy (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Magdalena Trusińska: Rozmawiając o różnych aspektach badań marketingowych sporo mówimy o próbie, technikach, metodach, obszarach badań. Czy jest coś jeszcze, o czym należy pamiętać, kiedy (...) >>>
Czytaj więcejEkonomia Paul A. Samuelson I William D. Nordhaus Dom Wydawniczy REBIS, poznań 2012 Cykle koniunkturalne i popyt globalny Wina, Brutusie drogi, jest nie w gwiazdach, lecz w nas. William (...) >>>
Czytaj więcejNiewiele jest polskich firm, które odniosły międzynarodowy sukces. Czy to oznacza, że nad Wisłą przedsiębiorcy nie mają wizji? A może wszystko zależy od warunków ekonomicznych i środowiskowych? >>>
Czytaj więcejEtykieta biznesowa to nie tylko zbiór zasad, które podpowiadają jak z klasą prowadzić rozmowy biznesowe i zachować się podczas ważnych spotkań. W skrajnych przypadkach jest ona kluczem do osiągnięcia (...) >>>
Czytaj więcejRozwój przedsiębiorstw w dużej mierze zależy od dostępu do istotnych informacji oraz zdolności ich wykorzystywania. Szczegółowa weryfikacja prowadzonej działalności to nic innego, jak zebranie danych, (...) >>>
Czytaj więcejAlternatywny system obrotu warszawskiej giełdy miał z założenia być przedsionkiem dla spółek, które chcą zadebiutować w przyszłości na rynku regulowanym GPW. Czy mały parkiet z sukcesem spełnia (...) >>>
Czytaj więcejModne i dochodowe jest ostatnio posiadanie luksusowego apartamentu tuż przy plaży. Wielu zamożnym Polakom nie wystarczy już posiadanie penthouse'u na ostatnim piętrze wieżowca w stolicy. Dla prestiżu, ale i dla (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum