Wskaźniki świadomości marki
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcej„Raty 0%!” – czasem nawet „prawdziwe”, „odjedź nowym samochodem za pół ceny!” – takimi i wieloma podobnymi hasłami bombardują nas codziennie media. Stopy procentowe (...) >>>
Czytaj więcejGłównym zadaniem Agencji jest ułatwienie – przede wszystkim franczyzobiorcom, ale także franczyzodawcom – dostępu do finansowania zewnętrznego. Chodzi tu głównie o kredyty bankowe, jak (...) >>>
Czytaj więcejPolscy mali i średni przedsiębiorcy stanowią 99 proc. przedsiębiorstw funkcjonujących w naszej gospodarce. To aż 3,5 mln podmiotów na rynku. Właśnie dla nich organizowane są Futurallia, czyli międzynarodowa (...) >>>
Czytaj więcejNajlepszym okresem dla rozwoju sieci sprzedaży sprzętu AGD i RTV był początek lat 90-tych. Po kilkuletniej zapaści w branży, znowu nadchodzą lepsze czasy, a także nieunikniona konsolidacja rynku. Dojrzewa również (...) >>>
Czytaj więcejWdrażając BSC w firmie można uzyskać narzędzie pozwalające szeroko spojrzeć na najważniejsze obszary działania, z logiczną konstrukcją oceny poszczególnych elementów wzajemnie się uzupełniających. (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa jest pomnażanie kapitałów przekazanych przez jego właścicieli, inwestorów lub kredytodawców. W praktyce oznacza to, że firma, aby być (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum