Budowanie kapitału marki
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
MARKETING Philipa Kotlera, obecnie współtworzony także przed wybitnego specjalistę ds. brandungu Kevina Lane’a Kellera już od ponad czterdziestu lat trzyma rękę na pulsie tej wciąż rozwijającej się (...) >>>
Czytaj więcejPodczas gdy kryzys gospodarczy jest widoczny i odczuwalny szczególnie dla społeczeństwa, proces zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach nie różni się właściwie niczym od procedur wdrażanych w (...) >>>
Czytaj więcejCharakterystyczną cechą współczesnej gospodarki jest rosnąca konkurencja, postępująca globalizacja, cyfryzacja i zwiększające się wymagania klientów. Skuteczne prowadzenie biznesu wymaga posiadania (...) >>>
Czytaj więcejMnogość instrumentów finansowych dostępnych na rynku może przyprawić o ból głowy. Niemal każdy słyszał jednak o przypadkach, w których ktoś z bliższych bądź dalszych znajomych opowiadał o (...) >>>
Czytaj więcejMimo że faktoring przeżywa obecnie rozkwit, to w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw jest stosunkowo mało popularny. A to właśnie w tym obszarze jest on szczególnie korzystnym rozwiązaniem, bo w przeciwieństwie (...) >>>
Czytaj więcejZmiana to zjawisko konieczne w życiu każdej, rozwijającej się firmy. To proces długotrwały, wymagający odpowiedniego przygotowania i umiejętności zrozumienia mechanizmów rządzących zmianami tak, aby przeprowadzić (...) >>>
Czytaj więcejTo data warta zapamiętania. 15 października 2012 rusza ostatni w tym roku konkurs w ramach Działania 8.2 PO IG, które wspiera wdrożenia IT typu B2B w firmach. Jest o co powalczyć. Przedsiębiorcy mogą liczyć (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum