Telecentrun obsługi klienta
Osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta przez contact center nigdy nie było łatwiejsze niż obecnie – szczególnie w dobie dostępności różnych technologii (zarządzania relacjami z klientem, (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta przez contact center nigdy nie było łatwiejsze niż obecnie – szczególnie w dobie dostępności różnych technologii (zarządzania relacjami z klientem, (...) >>>
Czytaj więcejCo decyduje o tym, że jedne przedsiębiorstwa odnoszą sukces na rynku, a inne nie? Jedne stają się liderami biznesu, a inne znikają bez śladu? Według danych GUS-u, w 2004 r. wyrejestrowało się z Ewidencji Działalności (...) >>>
Czytaj więcejOd kilku lat prowadzisz firmę. Trafiłeś w potrzeby rynku, Twoje przedsiębiorstwo rozwija się dynamicznie. Rośnie liczba klientów, rosną przychody i zyski. Inwestujesz, zatrudniasz coraz więcej pracowników, (...) >>>
Czytaj więcejZapraszamy do uczestnictwa w najbliższej edycji konferencji GigaCon „BPM. Robotyzacja i Automatyzacja procesów”, która odbędzie się online 9 października 2025 r. Wydarzenie poświęcone jest (...) >>>
Czytaj więcej16 września 2025 r. (online) zapraszamy na wyjątkowe spotkanie technologiczne „DevSecOps Day 2025 – Automatyzacja, Bezpieczeństwo, Modernizacja”, poświęcone najważniejszym wyzwaniom, przed którymi (...) >>>
Czytaj więcejZapraszamy na organizowaną przez GigaCon konferencję Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów IT, która odbędzie się 25 września 2025 roku. Spotkanie będzie miało formułę online. >>>
Czytaj więcej11 września 2025 roku zapraszamy na organizowaną przez GigaCon konferencję IT w Służbie Zdrowia, która odbędzie się w formule online. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum