Call or not to call
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>
Czytaj więcejUnia Europejska jest związkiem stowarzyszonych 27 państw Europy, współpracujących według określonych zasad demokratycznych, rynkowych i partnerskiej solidarności. Głównym zadaniem tej organizacji jest (...) >>>
Czytaj więcej19-20 listopada w Warszawie (lub online) odbędzie się 10. edycja Kongresu For Social Media. Dwa dni pełne najnowszych trendów, inspirujących strategii i praktycznych case studies, które natychmiast (...) >>>
Czytaj więcejJuż wkrótce odbędzie się kolejna, niezwykle oczekiwana edycja Kongresu for Social Media. Spotkania Kongresu organizowane są od 2014 r, i gromadzą osoby, które na co dzień odpowiadają za sukcesy prowadzenia (...) >>>
Czytaj więcejKolejna edycja Kongresu For Social Media już wkrótce! Po udanym wydarzeniu w Gdańsku szykujemy się na następne, tym razem w Warszawie. Wspólnie poczujemy atmosferę naszej pięknej stolicy. W tych miłych (...) >>>
Czytaj więcejKolejna edycja Kongresu For Social Media już wkrótce! Po udanym wydarzeniu w Gdańsku szykujemy się na następne, tym razem w Warszawie. Wspólnie poczujemy atmosferę naszej pięknej stolicy. W tych miłych (...) >>>
Czytaj więcejZapraszamy do udziału online w bezpłatnej konferencji naukowej „Nauka jako remedium na dezinformację” w ramach Projektu „Budowanie zaufania do szczepień ochronnych z wykorzystaniem najnowszych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum