Busola przedsiębiorcy
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Badania rynkowe to dla wielu przedsiębiorców temat tabu. Dlaczego? Bo większość tak naprawdę nie bardzo wie, co z wynikami zrobić? Jak je przełożyć na biznes? Dużo łatwiej zrobić budżet na reklamę niż na (...) >>>
Czytaj więcejUruchomienie elektronicznego obiegu dokumentów, optymalizacja procesów, budowa centrum usług wspólnych, outsourcing, wdrożenie narzędzi do raportowania wyników lub analizy efektywności (...) >>>
Czytaj więcejW czasie spowolnienia gospodarczego każdą decyzję inwestycyjną przedsiębiorstwa podejmują z podwójną ostrożnością. Na pierwszy plan wychodzą działania, które mają przynieść oszczędności, zredukować (...) >>>
Czytaj więcejMałe są tylko z nazwy. Realnie to one są motorem polskiej gospodarki. Firmy z sektora MSP stanowią przeszło 99 proc. wszystkich przedsiębiorstw, generując prawie 50 proc. PKB – brak należytej uwagi poświęcanej (...) >>>
Czytaj więcejKażde przedsiębiorstwo może zwiększać swoją konkurencyjność także poprzez obniżanie kosztów pozyskania produktów lub usług. W tym celu coraz częściej robią one zakupy grupowo lub poprzez platformy (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy szukający oszczędności i nowoczesnych rozwiązań powinni zwrócić uwagę na zjawisko rosnącego rynku usług outsourcingu płacowo-kadrowego. Zlecając firmie zewnętrznej obsługę możemy obniżyć koszty (...) >>>
Czytaj więcejWynajem długoterminowy samochodów służbowych, po blisko dziesięciu latach popularyzowania, wszedł w końcu w fazę dojrzałą. Ostatnie miesiące zmagań o klientów, intensywna rywalizacja z konkurencją (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum