Ciasteczka i maile
Przedsiębiorcy z branży e-commerce zdążyli już przyzwyczaić się do tego, że jeżeli ich działalność skierowana jest do konsumentów, wówczas powinni zachować szczególną ostrożność w odniesieniu (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Przedsiębiorcy z branży e-commerce zdążyli już przyzwyczaić się do tego, że jeżeli ich działalność skierowana jest do konsumentów, wówczas powinni zachować szczególną ostrożność w odniesieniu (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej firm eksperymentuje z nowymi technologiami upatrując w tym możliwości umocnienia swojej pozycji na rynku. Innowacje w obszarze IT pozwalają na dotarcie do szerszej grupy klientów i zwiększenie (...) >>>
Czytaj więcejWspółpraca z artystami to droga inwestycja, nieodpowiednia dla MSP. Czy faktycznie? Okazuje się, że te dwa pozornie odległe od siebie sektory mogą współistnieć ze sobą, a także dopełniać się wzajemnie. (...) >>>
Czytaj więcejWyszukiwarka przestaje być tylko miejscem, które dostarcza nam w najszybszy możliwy sposób odpowiedzi na zadane pytanie. Teraz to także obszar wykorzystywany przez wiele firm do komunikacji i budowania (...) >>>
Czytaj więcejNie ulega wątpliwości, że kryzys ma ogromny wpływ na działalność przedsiębiorców. Nic odkrywczego – prawda sama w sobie, ale już dookreślenie jej nie jest takie oczywiste, bo wpływ wpływem, ale czym (...) >>>
Czytaj więcejRadosław Pokluda, Dyrektor IT portalu www.tabelaofert.pl Jeszcze niedawno obowiązkowa była strona firmowa WWW. Teraz okazuje się, że to nie wystarczy, bo M (mobile) dogoniło E-. Co to dla nas oznacza? Na początek, (...) >>>
Czytaj więcejWizerunek firmy ma ogromne znaczenie dla powodzenia prowadzonych przez nią działań, niezależnie od ich charakteru. Jego jakość ma wpływ na to, w jaki sposób nasi biznesowi partnerzy i klienci będą (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum