Fundusz reprezentacyjny
Pod hasłem „fundusz reprezentacyjny” rozumiemy zazwyczaj pewien budżet/limit wydatków, którym mogą dysponować uprawnione do tego osoby w przedsiębiorstwie na cele związane z reprezentacją (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Pod hasłem „fundusz reprezentacyjny” rozumiemy zazwyczaj pewien budżet/limit wydatków, którym mogą dysponować uprawnione do tego osoby w przedsiębiorstwie na cele związane z reprezentacją (...) >>>
Czytaj więcejKiedy mamy już dokładnie określone, co chcemy reklamować i do kogo chcemy skierować przekaz, trzeba przygotować kreację, która będzie promować daną markę, produkt czy usługę. Obecnie wybór dostępnych (...) >>>
Czytaj więcejKażdy, kto otwiera własną firmę, zakłada, że odniesie sukces. Niestety nie każdemu się to udaje. Przyczyną niepowodzenia bywa zwyczajny brak szczęścia, częściej jednak jest to po prostu brak wystarczającej wiedzy, (...) >>>
Czytaj więcejAby zwizualizować Państwu paletę możliwości konfiguracji zespołu doradczego skorzystałam z instrumentu pracy kreatywnej, tzw. skrzynki morfologicznej. W pionie uwzględnione są różne kategorie potrzebne do (...) >>>
Czytaj więcejDynamiczny rozwój Internetu spowodował, że obecnie jest on jednym z kluczowych mediów na świecie. Również reklamodawcy, w tym i ci z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, zaczęli dostrzegać (...) >>>
Czytaj więcejNieważne, jak duża jest firma. Nieważne, ile na obecną chwilę ma obrotów lub ile generuje zysku netto w ujęciu kwartalnym czy rocznym. Nieważne też, czy jest dystrybutorem, producentem czy usługodawcą. W (...) >>>
Czytaj więcejReklama zewnętrzna istnieje od setek lat – wciąż się zmienia i dynamicznie rozwija, pozostaje zaskakująco świeża, pełna paradoksów i sprzeczności. Największym jej atutem jest przestrzeń, która (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum