Marketing w czasach kryzysu
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejPrzekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejPracownicy odgrywają decydującą rolę w rozwoju każdego biznesu. Od ich efektywności i wydajności zależy sukces każdego przedsięwzięcia, dlatego pracodawcy powinni dbać o odpowiednią motywację. Na rynku dostępnych (...) >>>
Czytaj więcejNiemal 95 proc. przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na zaoferowanie swoim pracownikom przynajmniej jednej formy wynagradzania, innej niż płaca zasadnicza. Tendencja światowa zmierza w kierunku zwiększania udziału (...) >>>
Czytaj więcejNiepewność już była. Obecny stan nastrojów w mikro, małych i średnich firmach można określić krótko: gotowi na recesję – wynika z najnowszej edycji badania sektora MSP, prowadzonego co kwartał (...) >>>
Czytaj więcejŚmiało można stwierdzić, że proces strategiczny to w równej mierze sucha analityka co kreatywne przeobrażenia zebranych danych w konkretny przekaz – claim dla marki. Strategia jest opracowywana na ogół (...) >>>
Czytaj więcejCzym jest Business Intelligence (BI)? To innowacyjne podejście do analizy informacji, pojawiających się w toku funkcjonowania przedsiębiorstwa. Innowacyjne, ponieważ umożliwia analizowanie danych pochodzących z (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum