Stworzyć wartość
Od czego zależy sukces firmy? Często zadaję to pytanie na początku szkolenia i dostaję nieodmiennie tę samą – choć różnie formułowaną – odpowiedź: od ludzi. Co bardziej proaktywne i gotowe przejąć (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Od czego zależy sukces firmy? Często zadaję to pytanie na początku szkolenia i dostaję nieodmiennie tę samą – choć różnie formułowaną – odpowiedź: od ludzi. Co bardziej proaktywne i gotowe przejąć (...) >>>
Czytaj więcejPoprawiająca się stopniowo sytuacja na rynku sprawia, że firmy znów chętniej poszukują pracowników – zarówno tzw. szeregowych, jak i specjalistów wyższych szczebli. Począwszy od (...) >>>
Czytaj więcejSzkolę od zawsze. Po studiach pracowałam w ośrodku szkoleniowym, potem miałam przerwę, w czasie której przygotowywałam się do prowadzenia szkoleń: wychowywałam sama siebie, uczyłam się prowadzić szkolenia (...) >>>
Czytaj więcejZgodnie z raportem o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, opublikowanym pod koniec ubiegłego roku przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, w Polsce zarejestrowanych jest ponad 1,6 mln (...) >>>
Czytaj więcejEnergetyka rozproszona to szansa na obniżenie kosztów energii w przedsiębiorstwie. Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą analizując bowiem jej koszty zauważa, iż rosną one szczególnie (...) >>>
Czytaj więcejJedną z największych zmian na rynku reklamy internetowej, którą będziemy obserwować na rozwiniętych rynkach w nadchodzących latach, będzie rosnąca automatyzacja obrotu inwentarzem reklamowym i wzrost znaczenia (...) >>>
Czytaj więcejObecność firmy w Internecie to konieczność – czy tego chcemy czy nie. Jak wykorzystać szanse, które nam daje Internet i zmierzyć się z zagrożeniami? E/M-commerce czeka gigantyczny rozkwit w Polsce, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum