Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejMyślenie strategiczne dla wielu przedsiębiorstw jest ograniczane do planowania przychodów w określonym horyzoncie czasowym. Tymczasem powinien być to starannie opracowany plan, wskazujący całej Organizacji, (...) >>>
Czytaj więcejStrategia i planowanie to czynności, które w praktyce towarzyszyć powinny każdej firmie – bez względu na jej wielkość. Niezależnie od tego, czy firma zatrudnia pięć czy pięćset osób, model biznesowy (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa z sektora MSP nieustannie się rozwijają. W końcu to one są koniem pociągowym naszej gospodarki. Niemniej, z punktu widzenia pracowników, menedżerów czy zarządzających, MSP to nadal (...) >>>
Czytaj więcejBiznes charakteryzuje się powiedzeniem raz pod wozem, raz nad wozem. Oczywiście nie sposób się z tym nie zgodzić, bo nie można wszystkiego przewidzieć i do wszystkiego przygotować się w 100 proc. W polskiej (...) >>>
Czytaj więcejTrudno dzisiaj znaleźć na rynku miejsce nieobarczone koniecznością rywalizowania w niemal każdej sferze. Im bardziej zdajemy sobie sprawę z tego, że w każdej chwili może nam zagrozić ktoś inny, oferując lepszy, (...) >>>
Czytaj więcejNieważne, jak duża jest firma. Nieważne, ile na obecną chwilę ma obrotów lub ile generuje zysku netto w ujęciu kwartalnym czy rocznym. Nieważne też, czy jest dystrybutorem, producentem czy usługodawcą. W (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum