Dlaczego nikt nie kupuje mojej marki?
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, (...) >>>
Czytaj więcejWiele mówi się o atrakcyjności inwestycji w fundusze VC, które średnio dają kilkunastoprocentowe zwroty rocznie. Mało z kolei o fakcie, że większość inwestorów tylko traci pieniądze, bo zarabiają (...) >>>
Czytaj więcejCOVID-19 dotknął wiele branż, które zostały po prostu zamknięte. Finansowa kroplówka od państwa działa, ale na jak długo wystarczy pieniędzy? Czy to jedyny sposób, aby utrzymać płynność i przetrwać? >>>
Czytaj więcejZaangażowanie pracowników stanowi jeden z kluczowych zasobów firmy. Pozwala na wytworzenie się pozytywnej energii, pełnej koncentracji i przekonania, że wykonywane zadania są istotne dla działania (...) >>>
Czytaj więcejGdy na marketingowym horyzoncie pojawia się hasło „content”, naturalnym skojarzeniem jest produkcja, dystrybucja i zarządzanie treścią, która z jednej strony dawałaby wymierną wartość dla (...) >>>
Czytaj więcejTransport towarów niebezpiecznych stanowi zagrożenie dla ludzi i środowiska, dlatego też jest dopuszczony jedynie na warunkach ściśle określonych przepisami prawa. Czym są towary niebezpieczne i jakie wymogi (...) >>>
Czytaj więcejWszczęcie postępowania karnego, czy też karnoskarbowego przeciw przedsiębiorcy w sprawie jego zobowiązań podatkowych powoduje z automatu zawieszenie biegu terminu przedawnienia tych zobowiązań, który w normalnych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum