Spryt w e-commerce
Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Chcesz skutecznie sprzedawać przez internet? Nie obstawiaj tylko jednego kanału sprzedaży. Obstaw kilka. Odpowiednio połączone pozwolą martwić się tylko jednym – realizowaniem zamówień na czas. >>>
Czytaj więcejKażdemu zdarza się zgrzeszyć. W biznesie jest to o tyle boleśniejsze, że ma konkretne konsekwencje finansowe. Brak komunikacji z klientem, utrudnianie mu zakupów, za duże logo na stronie i reklamy, które (...) >>>
Czytaj więcejW styczniu tego roku Amazon otworzył pierwszy sklep swojej marki (Amazon Go), w którym klienci zrobią zakupy bez wsparcia kasjera czy obsługi. O wdrożeniu podobnego systemu myśli Walmart, amerykańska sieć (...) >>>
Czytaj więcejPrzygotowując strategie sprzedażowe, firmy często stosują segmentowanie swoich klientów, m.in. pod kątem zasobności portfela. Tymczasem patrząc na współczesne trendy i decyzje zakupowe Polaków, (...) >>>
Czytaj więcejNa skutek wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę w 2018 roku sklepy w Polsce będą otwarte łącznie o 39 dni krócej niż w roku ubiegłym. W kolejnych latach Polacy będą mieli jeszcze mniej okazji do odwiedzania (...) >>>
Czytaj więcejNie maleje zainteresowanie zarządów firm, ekspertów oraz opinii publicznej wpływem zakazu handlu w niedziele na wyniki branży handlowej i usługowej. >>>
Czytaj więcejRóżnorodność rynkowa w Polsce - jest źle, ale dzięki zmianie postaw konsumentów istnieje szansa na lepszą przyszłość. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum